vineri, 4 martie 2016

Personalizarea Simple CRM prin crearea de noi câmpuri

     Crearea de noi câmpuri obligatorii în Simple CRM nu este posibilă. Numeroase studii dovedesc că este imposibil să avem 100% informații în 100% din cazuri. Aceste studii arată că, în cazul constrângerii utilizatorilor de a completa foarte multe câmpuri obligatorii, aceștia preferă să renunțe la utilizarea programului, mai degrabă decât să se conformeze obligațiilor. 

     Crearea mai multor câmpuri ar avea ca rezultat abandonarea multor oportunități, transformarea Simple CRM într-o structură foarte complicată, de tipul unui uriaș cu picioare de lut care duce foarte adesea la abandonarea CRM-ului în favoarea unor fișiere Excel mai simple care nu impun nimic.

     Forma si conținutul aplicației Simple CRM este rezultatul unui studiu efectuat de către UL Bruxelles şi Berkeley California referitor la forma şi conţinutul unui program de gestionare a relaţiei cu clienţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu