Dacă nu sunteți mulțumiți de produsul nostru, puteți cere rezilierea contractului.
Pentru a rezilia contractul Simple CRM, trebuie să ne trimiteți o cerere de reziliere înainte de data reînnoirii contractului prin care să ne solicitați acest lucru.
De asemenea, contractul se reziliază automat în caz de neplată a abonamentului. Ca urmare a rezilierii contractului datele dvs. stocate în serverele Simple CRM vor fi sterșe și se vor pierde definitiv. Aceste date pot fi recuperate de catre client în orice moment înainte de reziliere.
Ce putem face cu un program online de gestiune a activităţii? #CRM #ERP #Romania
joi, 17 martie 2016
Sincronizare cu Google Contact
Simple CRM se sincronizează cu Google Contact, lucru care permite sincronizarea contactelor de pe telefoanele mobile și tabletele Android și iOS (iPhone și iPad).
Pentru a afla cum să sincronizați aceste lucruri vă rugăm să citiți explicațiile de pe pagina: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2014/02/modification-de-la-methode-de.html
Pentru a afla cum să sincronizați aceste lucruri vă rugăm să citiți explicațiile de pe pagina: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2014/02/modification-de-la-methode-de.html
miercuri, 16 martie 2016
Importul contactelor
Contactele și înregistrările companiei pot fi importate în Simple CRM dacă acestea sunt în fișiere CSV. Un fișier CSV este un tip de fișier Excel. Orice fișier Excel poate fi convertit în fișier CSV.
Pentru a afla mai multe vă invit să citiți explicațile de pe pagina: http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/search/label/Import
Dacă nu doriți să efectuați personal importul acestor date, serviciile noastre tehnice pot face acest lucru pentru dumneavoastră contra cost.
Pentru a afla mai multe vă invit să citiți explicațile de pe pagina: http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/search/label/Import
Dacă nu doriți să efectuați personal importul acestor date, serviciile noastre tehnice pot face acest lucru pentru dumneavoastră contra cost.
marți, 15 martie 2016
Caracteristicile Simple CRM
Simple CRM permite managementul timpului (calendar, program, proiect), procese de afaceri (vânzări, aprovizionare, customer service, marketing, administrativ, producție, resurse umane, etc.), contacte și documente.
Simple CRM ofera multe instrumente analitice pentru a genera rapoarte și pentru a efectua interogări în bazele de date ale clienților / prospectelor / partenerilor.
Vă invităm să vizitati pagina de web http://crm-pour-pme.fr/index.php/liste-des-fonctionnalites care prezintă câteva dintre caracteristicile cheie ale Simple CRM. Nu este lista tuturor caracteristicilor, dar deja vă oferă o perspectivă bună asupra problemei.
În cele din urmă, vă recomandăm să vizualizați demonstrația video care este cel mai bun mod de a percepe posibilitățile acestui software: http://program-gestiune.com/demo/mobile.html
Actualizări
Noi efectuăm între 1 și 4 actualizări pe lună pentru aplicația Simple CRM.
Aceste actualizări sunt efectuate pe timp de noapte. La fiecare actualizare sunteți informat prin e-mail despre noile caracteristici incluse în actualizare.
Pentru a afla mai multe despre noile caracteristici puteți vizita blogul nostru de știri: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr.
Aceste actualizări sunt efectuate pe timp de noapte. La fiecare actualizare sunteți informat prin e-mail despre noile caracteristici incluse în actualizare.
Pentru a afla mai multe despre noile caracteristici puteți vizita blogul nostru de știri: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr.
Eșecul serverului Simple CRM
Dacă serverul Simple CRM se prăbușește datele nu se vor pierde.
De fapt sunt două servere Simple CRM, unul în Franța (cel principal) și unul în Germania.
De îndată ce faceți o schimbare în serverul principal, datele sunt copiate automat pe cel din Germania. Dacă serverul din Franța eșuează (ceea ce nu s-a mai întâmplat din 2005), cel situat în Germania preia automat activitatea, nu există nici un risc. În plus, datele din aceste servere sunt salvate de două ori pe zi în două centre de date diferite.
Datele din serverul principal sunt duplicate într-un format criptat de 5 ori, ceea ce garantează securitatea perfectă a datelor.
În cele din urmă, în orice moment, puteți recupera toate datele. A se vedea explicația pe: http://www.simple-crm-support.com/2014/09/comment-exporter-lensemble-de-mes.html.
De fapt sunt două servere Simple CRM, unul în Franța (cel principal) și unul în Germania.
De îndată ce faceți o schimbare în serverul principal, datele sunt copiate automat pe cel din Germania. Dacă serverul din Franța eșuează (ceea ce nu s-a mai întâmplat din 2005), cel situat în Germania preia automat activitatea, nu există nici un risc. În plus, datele din aceste servere sunt salvate de două ori pe zi în două centre de date diferite.
Datele din serverul principal sunt duplicate într-un format criptat de 5 ori, ceea ce garantează securitatea perfectă a datelor.
În cele din urmă, în orice moment, puteți recupera toate datele. A se vedea explicația pe: http://www.simple-crm-support.com/2014/09/comment-exporter-lensemble-de-mes.html.
Demonstrație
Nu se pot face demonstrații Simple CRM la fața locului.
Demonstrațiile au loc numai prin intermediul unui software web pentru conferințe (de exemplu: Skype). Pentru a solicita o demonstrație vă rugăm să completati formularul de pe această pagină: https://docs.google.com/forms/d/1mt3Iy1J8Vr0th7fs0HWT0_MBJ43rcS7C6RGPvR4EV8g/viewform
O demonstrație video despre principalele caracteristici ale aplicației Simple CRM poate fi urmărită pe pagina: http://program-gestiune.com/demo/mobile.html.
Interacțiuni cu rețelele sociale
Simple CRM interacționează cu rețelele sociale prin intermediul modulului său Social CRM.
Există două scenarii practice:
1. Aveți deja contactul social al unei persoane de contact sau al unei societăți, caz în care Simple CRM vă permite să vizualizați și să analizați activitatea lor socială.
2. Simple CRM vă va ajuta să găsiți acea persoană/societate pe rețelele sociale și să aflați apoi și alte detalii. Informații suplimentare sunt pe pagina: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2013/12/nouveau-module-de-social-crm.html.
Prin intermediul magazinului de aplicații Simple CRM aveți acces și la numeroase aplicații externe care vă permit să vă gestionați mai bine prezența digitală.
În cele din urmă, Simple CRM are un modul dedicat Twitter pe care vă invit să-l descoperiți în fișierul video http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2014/07/simple-crm-47-community-management-et.html.
Există două scenarii practice:
1. Aveți deja contactul social al unei persoane de contact sau al unei societăți, caz în care Simple CRM vă permite să vizualizați și să analizați activitatea lor socială.
2. Simple CRM vă va ajuta să găsiți acea persoană/societate pe rețelele sociale și să aflați apoi și alte detalii. Informații suplimentare sunt pe pagina: http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2013/12/nouveau-module-de-social-crm.html.
Prin intermediul magazinului de aplicații Simple CRM aveți acces și la numeroase aplicații externe care vă permit să vă gestionați mai bine prezența digitală.
În cele din urmă, Simple CRM are un modul dedicat Twitter pe care vă invit să-l descoperiți în fișierul video http://logiciel-crm-grc.blogspot.fr/2014/07/simple-crm-47-community-management-et.html.
Conexiuni lente la Internet
Simple CRM funcționează și în cazul conexiunilor lente la Internet.
Aplicația Simple CRM este prezentă și în Africa, zonă în care conexiunile sunt de slabă calitate.
Codul nostru a fost complet rescris în 2011 pentru a optimiza redarea pe conexiuni cu viteză redusă.
În cele din urmă vă invit sa vizitați această pagină a colegilor noștri din zona Maghrebului http://www.crm-en-ligne.biz/p/connexion-internet-lente.html care explică modul de îmbunătățire a conexiunilor lente la Internet.
Aplicația Simple CRM este prezentă și în Africa, zonă în care conexiunile sunt de slabă calitate.
Codul nostru a fost complet rescris în 2011 pentru a optimiza redarea pe conexiuni cu viteză redusă.
În cele din urmă vă invit sa vizitați această pagină a colegilor noștri din zona Maghrebului http://www.crm-en-ligne.biz/p/connexion-internet-lente.html care explică modul de îmbunătățire a conexiunilor lente la Internet.
Suport tehnic
Pentru suport tehnic vă rugăm să contactați operatorul de suport și nu departamentul de vânzare.
Suportul tehnic este accesibil prin apăsarea prin butonului Rotund-Bleu din meniul de sus în fereastra de conectare a aplicației Simple CRM.
Suportul tehnic este disponibil de luni până vineri între orele 10 - 18, ora Bucureștiului.
Suportul tehnic este accesibil prin apăsarea prin butonului Rotund-Bleu din meniul de sus în fereastra de conectare a aplicației Simple CRM.
Suportul tehnic este disponibil de luni până vineri între orele 10 - 18, ora Bucureștiului.
vineri, 11 martie 2016
Instalare Simple CRM
Simple CRM instalat local, în birourile noastre, pe computerele noastre, nu este posibil.
Software-ul Simple CRM este în "cloud", deci este disponibil numai on-line. "Cloud"-ul este mai avantajos decât o instalare locală.
Într-adevăr, în "cloud", nu este nevoie de a cumpăra un server, nu este nevoie de departamentul IT pentru a face întreținere, nu este nevoie de departamentul IT pentru a obține noi abilități de întreținere, nici un risc de întrerupere a serviciilor, nici o taxă suplimentară pentru actualizare (o actualizare pe site înseamnă mutarea unui tehnician cu costuri suplimentare pentru fiecare actualizare), nu se întrerupe la actualizări, deoarece acestea sunt pe timp de noapte (o actualizare a software-ului pe site înseamnă în medie de patru ore de nefuncționare).
În plus, software-ul CRM on-line este accesibil în afara rețelei închise a companiei, software-ul CRM on-line comunică cu telefoane mobile și tablete.
În cele din urmă, trebuie remarcat faptul că Simple CRM oferă criptarea tuturor comunicațiilor, precum și criptarea totală a tuturor datelor și a documentelor. De asemenea, de 4 ori pe zi, se face un backup al tuturor datelor într-un format criptat / securizat.
Software-ul Simple CRM este în "cloud", deci este disponibil numai on-line. "Cloud"-ul este mai avantajos decât o instalare locală.
Într-adevăr, în "cloud", nu este nevoie de a cumpăra un server, nu este nevoie de departamentul IT pentru a face întreținere, nu este nevoie de departamentul IT pentru a obține noi abilități de întreținere, nici un risc de întrerupere a serviciilor, nici o taxă suplimentară pentru actualizare (o actualizare pe site înseamnă mutarea unui tehnician cu costuri suplimentare pentru fiecare actualizare), nu se întrerupe la actualizări, deoarece acestea sunt pe timp de noapte (o actualizare a software-ului pe site înseamnă în medie de patru ore de nefuncționare).
În plus, software-ul CRM on-line este accesibil în afara rețelei închise a companiei, software-ul CRM on-line comunică cu telefoane mobile și tablete.
În cele din urmă, trebuie remarcat faptul că Simple CRM oferă criptarea tuturor comunicațiilor, precum și criptarea totală a tuturor datelor și a documentelor. De asemenea, de 4 ori pe zi, se face un backup al tuturor datelor într-un format criptat / securizat.
Cloud
Simple CRM poate fi accesat din mai multe locuri diferite.
Acest lucru este posibil pentru că aplicația Simple CRM este în "cloud". Nu este nevoie de un dispozitiv pe care să se instaleze, deoarece totul este acum pe serverele noastre.
Asta înseamnă că Simple CRM este prezent oriunde aveți acces la o conexiune la internet.
Vă conectați printr-un browser web și puteți lucra de la un computer, tabletă sau telefon, fie de la birou, de acasă, din mașina sau de la clienții sau partenerii dumneavoastră.
Cu Simple CRM puteți lucra de oriunde și oricând. Acest lucru este foarte convenabil, mai ales dacă aveți angajați care lucrează de acasă, deoarece toată lumea, indiferent de locația sa, are acces la aceleași informații în același timp.
Acest lucru este posibil pentru că aplicația Simple CRM este în "cloud". Nu este nevoie de un dispozitiv pe care să se instaleze, deoarece totul este acum pe serverele noastre.
Asta înseamnă că Simple CRM este prezent oriunde aveți acces la o conexiune la internet.
Vă conectați printr-un browser web și puteți lucra de la un computer, tabletă sau telefon, fie de la birou, de acasă, din mașina sau de la clienții sau partenerii dumneavoastră.
Cu Simple CRM puteți lucra de oriunde și oricând. Acest lucru este foarte convenabil, mai ales dacă aveți angajați care lucrează de acasă, deoarece toată lumea, indiferent de locația sa, are acces la aceleași informații în același timp.
Sincronizarea contactelor Simple CRM cu iPhone
Este posibilă pentru sincronizarea contactelor Simple CRM cu iPhone.
Există două metode: în primul rând metoda manuală. Vă descărcați doar contactele care vă interesează.
Apoi, metoda de sincronizare automată care sincronizează tot. Pentru asta, vă rog să citiți documentația prezentată pe pagina http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/comment-synchroniser-votre-compte.html.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe iPhone, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ), numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Există două metode: în primul rând metoda manuală. Vă descărcați doar contactele care vă interesează.
Apoi, metoda de sincronizare automată care sincronizează tot. Pentru asta, vă rog să citiți documentația prezentată pe pagina http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/comment-synchroniser-votre-compte.html.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe iPhone, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ), numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Sincronizarea contactelor Simple CRM cu Android
Este posibilă pentru sincronizarea contactelor Simple CRM cu Android.
Există două metode: în primul rând metoda manuală. Vă descărcați doar contactele care vă interesează.
Apoi, metoda de sincronizare automată care sincronizează tot. Pentru asta, vă rog să citiți documentația prezentată pe pagina http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/comment-synchroniser-votre-compte.html.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe Android, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ) numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Există două metode: în primul rând metoda manuală. Vă descărcați doar contactele care vă interesează.
Apoi, metoda de sincronizare automată care sincronizează tot. Pentru asta, vă rog să citiți documentația prezentată pe pagina http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/comment-synchroniser-votre-compte.html.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe Android, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ) numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Sincronizarea contactelor Simple CRM cu BlackBerry
Este posibilă pentru sincronizarea contactelor Simple CRM cu BlackBerry. Pentru acest lucru, pur și simplu descărcați contactele care vă interesează.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe BlackBerry, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ) numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe BlackBerry, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ) numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Sincronizarea contactelor Simple CRM cu Windows Mobile
Este posibilă pentru sincronizarea contactelor Simple CRM cu Windows Mobile. Pentru acest lucru, pur și simplu descărcați contactele care vă interesează.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe Windows Mobile, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ) numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Detaliu practic: dacă activați sincronizarea calendarului de pe Windows Mobile, veți găsi direct în adresa calendar (Google Map link activ) numărul de telefon și e-mailul persoanei cu care aveți o programare. La fel este și aici cu o sincronizare automată bazată pe programările din calendarul dumneavoastră.
Câmpuri personalizate
Simple CRM permite crearea de câmpuri personalizate, numite "Centre de Interes".
Aceste câmpuri personalizate permit adaptarea software-ului la nevoile dumneavoastră. Aveți posibilitatea să efectuați apoi interogări bazate pe aceste domenii.
Informații suplimentare sunt disponibile la adresa: http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/comment-creer-des-champs-specifiques.html.
Aceste câmpuri personalizate permit adaptarea software-ului la nevoile dumneavoastră. Aveți posibilitatea să efectuați apoi interogări bazate pe aceste domenii.
Informații suplimentare sunt disponibile la adresa: http://comment-utiliser-simple-crm.blogspot.fr/2014/01/comment-creer-des-champs-specifiques.html.
Compatibilitate cu Mac
Simple CRM este compatibil cu Mac.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
Prin urmare, Simple CRM este compatibil cu Linux, Mac, Windows și, de asemenea, cu dispozitivele iPhone / iPad, Android, BlackBerry și Windows Mobile.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
Prin urmare, Simple CRM este compatibil cu Linux, Mac, Windows și, de asemenea, cu dispozitivele iPhone / iPad, Android, BlackBerry și Windows Mobile.
Compatibilitate cu Windows
Simple CRM este compatibil cu Windows.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
Prin urmare, Simple CRM este compatibil cu Linux, Mac, Windows și, de asemenea, cu dispozitivele iPhone / iPad, Android, BlackBerry și Windows Mobile.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
Prin urmare, Simple CRM este compatibil cu Linux, Mac, Windows și, de asemenea, cu dispozitivele iPhone / iPad, Android, BlackBerry și Windows Mobile.
Compatibilitate cu Linux
Simple CRM este compatibil cu Linux.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
Prin urmare, Simple CRM este compatibil cu Linux, Mac, Windows și, de asemenea, cu dispozitivele iPhone / iPad, Android, BlackBerry și Windows Mobile.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
Prin urmare, Simple CRM este compatibil cu Linux, Mac, Windows și, de asemenea, cu dispozitivele iPhone / iPad, Android, BlackBerry și Windows Mobile.
Compatibilitate cu Android
Simple CRM este compatibil cu dispozitivele Android.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
De asemenea, Simple CRM este compatibil și cu telefoanele / tabletele iPhone / iPad, BlackBerry, Windows Mobile și, desigur, cu calculatoarele Windows, Mac și Linux.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
De asemenea, Simple CRM este compatibil și cu telefoanele / tabletele iPhone / iPad, BlackBerry, Windows Mobile și, desigur, cu calculatoarele Windows, Mac și Linux.
Compatibilitate cu iPhone și iPad
Simple CRM este compatibil cu dispozitivele iPhone și iPad.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
De asemenea, Simple CRM este compatibil și cu telefoanele / tabletele Android, Windows Mobile, BlackBerry și, desigur, cu calculatoarele Windows, Mac și Linux.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
De asemenea, Simple CRM este compatibil și cu telefoanele / tabletele Android, Windows Mobile, BlackBerry și, desigur, cu calculatoarele Windows, Mac și Linux.
Compatibilitate cu BlackBerry
Simple CRM este compatibil cu dispozitivele BlackBerry.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
De asemenea, Simple CRM este compatibil și cu telefoanele / tabletele Android, iPhone / iPad, Windows Mobile și, desigur, cu calculatoarele Windows, Mac și Linux.
Simple CRM este un software CRM on-line. Aveți nevoie doar de un browser web pentru a-l folosi.
De asemenea, Simple CRM este compatibil și cu telefoanele / tabletele Android, iPhone / iPad, Windows Mobile și, desigur, cu calculatoarele Windows, Mac și Linux.
Sincronizare cu calendarele dispozitivelor BlackBerry
Este posibilă sincronizarea calendarului Simple CRM cu un telefon / tabletă BlackBerry. Puteți activa și semnale sonore pentru a vă reaminti diverse evenimente programate.
În plus, calendarul Simple CRM adaugă automat în calendarele telefonului / tabletei dumneavoastră o serie de informații foarte practice: locația întâlnirii (cu link-ul interactiv în Google Maps), nume firmei, numele complet al persoanei de contact, numerele de telefon de contact (un singur clic va lansa apelul de pe telefonul mobil), e-mail de contact (un clic vă permite să scrieți un e-mail) un link pentru a înregistra întâlnirea astfel încât să puteți modifica direct interacțiunea (de exemplu, se adaugă comentarii după întâlnire).
În plus, calendarul Simple CRM adaugă automat în calendarele telefonului / tabletei dumneavoastră o serie de informații foarte practice: locația întâlnirii (cu link-ul interactiv în Google Maps), nume firmei, numele complet al persoanei de contact, numerele de telefon de contact (un singur clic va lansa apelul de pe telefonul mobil), e-mail de contact (un clic vă permite să scrieți un e-mail) un link pentru a înregistra întâlnirea astfel încât să puteți modifica direct interacțiunea (de exemplu, se adaugă comentarii după întâlnire).
Apeluri telefonice prin Simple CRM
Prin Simple CRM se pot iniția apeluri telefonice fără costuri suplimentare.
Apelurile telefonice efectuate prin Simple CRM trec prin abonamentul de telefonie tradițională.
Aceste apeluri sunt plătite în baza contractului semnat cu operatorul dumneavoastră de telefonie.
Apelurile telefonice efectuate prin Simple CRM trec prin abonamentul de telefonie tradițională.
Aceste apeluri sunt plătite în baza contractului semnat cu operatorul dumneavoastră de telefonie.
Schimbarea parolei unui utilizator
Pentru a schimba parola unui utilizator Simple CRM :
1. Conectați-vă la Simple CRM cu identificatorul unui administrator (implicit este "admin").
2. Mergeți în aplicație la "Admin"(meniul de sus "Admin" > Admin).
3. Faceți clic pe "Lista utilizatori".
4. Faceți clic pe ID-ul utilizatorului pentru a schimba parola.
5. În fereastra de editare a utilizatorului introduceți de 2 ori noua parolă.
6. Faceți clic pe butonul "Salvare".
1. Conectați-vă la Simple CRM cu identificatorul unui administrator (implicit este "admin").
2. Mergeți în aplicație la "Admin"(meniul de sus "Admin" > Admin).
3. Faceți clic pe "Lista utilizatori".
4. Faceți clic pe ID-ul utilizatorului pentru a schimba parola.
5. În fereastra de editare a utilizatorului introduceți de 2 ori noua parolă.
6. Faceți clic pe butonul "Salvare".
Schimbarea tipului unui utilizator
Pentru a schimba tipul unui utilizator Simple CRM trebuie să urmați paşii următori :
1. Conectați-vă la Simple CRM cu ID-ul de administrator.
2. Mergeți la modulul "Admin" (meniul de sus > Utilizator).
3. Faceți clic pe tab-ul "Lista utilizatori".
4. Faceți clic pe numele de utilizator unde doriți să schimbați tipul.
5. Se introduce parola utilizatorului de 2 ori.
6. Schimbați tipul de utilizator la noul tip.
7. Faceți clic pe "Salvare".
1. Conectați-vă la Simple CRM cu ID-ul de administrator.
2. Mergeți la modulul "Admin" (meniul de sus > Utilizator).
3. Faceți clic pe tab-ul "Lista utilizatori".
4. Faceți clic pe numele de utilizator unde doriți să schimbați tipul.
5. Se introduce parola utilizatorului de 2 ori.
6. Schimbați tipul de utilizator la noul tip.
7. Faceți clic pe "Salvare".
marți, 8 martie 2016
Recuperarea datelor
Simple CRM permite recuperarea în orice moment a datelor dumneavoastră.
Desigur, numai administratorul Simple CRM desemnat de dumneavoastră poate face acest lucru, accesând entitatea "Admin" din meniul principal - "Import de date" - "Export".
Datele dumneavostră vor fi exportate într-un fişier de tip CSV.
Desigur, numai administratorul Simple CRM desemnat de dumneavoastră poate face acest lucru, accesând entitatea "Admin" din meniul principal - "Import de date" - "Export".
Datele dumneavostră vor fi exportate într-un fişier de tip CSV.
vineri, 4 martie 2016
Personalizarea Simple CRM prin crearea de noi câmpuri
Crearea de noi câmpuri obligatorii în Simple CRM nu este posibilă. Numeroase studii dovedesc că este imposibil să avem 100% informații în 100% din cazuri. Aceste studii arată că, în cazul constrângerii utilizatorilor de a completa foarte multe câmpuri obligatorii, aceștia preferă să renunțe la utilizarea programului, mai degrabă decât să se conformeze obligațiilor.
Crearea mai multor câmpuri ar avea ca rezultat abandonarea multor oportunități, transformarea Simple CRM într-o structură foarte complicată, de tipul unui uriaș cu picioare de lut care duce foarte adesea la abandonarea CRM-ului în favoarea unor fișiere Excel mai simple care nu impun nimic.
Forma si conținutul aplicației Simple CRM este rezultatul unui studiu efectuat de către UL Bruxelles şi Berkeley California referitor la forma şi conţinutul unui program de gestionare a relaţiei cu clienţii.
Crearea mai multor câmpuri ar avea ca rezultat abandonarea multor oportunități, transformarea Simple CRM într-o structură foarte complicată, de tipul unui uriaș cu picioare de lut care duce foarte adesea la abandonarea CRM-ului în favoarea unor fișiere Excel mai simple care nu impun nimic.
Forma si conținutul aplicației Simple CRM este rezultatul unui studiu efectuat de către UL Bruxelles şi Berkeley California referitor la forma şi conţinutul unui program de gestionare a relaţiei cu clienţii.
Testare gratuită
Nu este posibilă testarea pentru o perioadă mai mare de 15 zile.
Trebuie să înțelegeți
că vom plăti aceste servere de testare și, pentru a menține
un flux de numerar sănătos și un preț de vânzare scăzut, trebuie să rămânem fideli regulilor de gestionare stricte.
Limitarea drepturilor utilizatorior
Dacă se doreşte, drepturile anumitor utilizatori în soluţia noastră de gestiune a relaţiei client pot fi limitate.
În Simple CRM există trei nivele de utilizatori:
- Administratorul intern are drepturi depline și poate face orice. El configurează programul pentru folosire. El este cel care acordă drepturilor de utilizare celorlalţi utilizatori, via "Meniu Principal" - entitatea "Admin" - "Listă de Utilizatori".
- Utilizatorul obișnuit care vede totul în afară de ceea ce îi este interzis să vadă.
- Utilizatorul de proiect care nu vede nimic altceva decât ceea ce îi este permis să vadă.
Simple CRM afișează memento-uri pentru întâlniri
În Simple CRM, entitatea Biroul Simple CRM afişează, printre altele, interacțiunile zilei (sarcini și/sau întâlniri). Astfel aveţi o viziune clară și precisă a memento-urilor pentru programările zilnice.
Dacă doriți un memento sonor, aveți posibilitatea să sincronizați Simple CRM cu Outlook Calendar, iCal etc. precum și cu telefoanele sau tabletele Android, iOS (iPhone / iPad), BlackBerry și Windows Mobile (sau Windows 10). Astfel, memento-urile de întâlniri vor fi prezente cu tine în orice moment.
Simple CRM nu prezintă niciun memento BUBBLE INFO pentru că această tehnică are un mare defect: ea trebuie să fie prezentă permanent de pe computer. Optând pentru sincronizare pe mobil sau tabletă, Simple CRM se asigură că nu pierdeți nici un memento. Cu toate acestea, în cazul în care bulele sunt informații vitale pentru dvs, sincronizarea cu software de tip calendar (Outlook, iCal, etc) vă permite să beneficiați de aceste informații .
Pentru informații tehnice suplimentare contactaţi: suport@program-gestiune.com
Dacă doriți un memento sonor, aveți posibilitatea să sincronizați Simple CRM cu Outlook Calendar, iCal etc. precum și cu telefoanele sau tabletele Android, iOS (iPhone / iPad), BlackBerry și Windows Mobile (sau Windows 10). Astfel, memento-urile de întâlniri vor fi prezente cu tine în orice moment.
Simple CRM nu prezintă niciun memento BUBBLE INFO pentru că această tehnică are un mare defect: ea trebuie să fie prezentă permanent de pe computer. Optând pentru sincronizare pe mobil sau tabletă, Simple CRM se asigură că nu pierdeți nici un memento. Cu toate acestea, în cazul în care bulele sunt informații vitale pentru dvs, sincronizarea cu software de tip calendar (Outlook, iCal, etc) vă permite să beneficiați de aceste informații .
Pentru informații tehnice suplimentare contactaţi: suport@program-gestiune.com
Simple CRM şi Simple ERP
Simple CRM permite crearea de devize/oferte comerciale, comenzi, facturi și avize de expediție prin intermediul unui modul complementar numit Simple ERP.
Simple ERP permite, de asemenea, gestionarea stocurilor, produselor și / sau serviciilor de catalog. Pentru a beneficia de Simple ERP trebuie să vă abonați la Simple CRM și să achizitionați modulul complementar Simple ERP.
Pentru mai multe informații privind pachetul Simple ERP vă rugăm să vizitați pagina web: http://program-gestiune.com/program_facturare_online.html
Simple ERP permite, de asemenea, gestionarea stocurilor, produselor și / sau serviciilor de catalog. Pentru a beneficia de Simple ERP trebuie să vă abonați la Simple CRM și să achizitionați modulul complementar Simple ERP.
Pentru mai multe informații privind pachetul Simple ERP vă rugăm să vizitați pagina web: http://program-gestiune.com/program_facturare_online.html
Confidențialitatea datelor
Datele stocate în Simple CRM sunt confidențiale, atât în timpul dialogului între browser-ul web și serverele noastre cât și din punct de vedere al documentelor și a datelor stocate.
Simple CRM foloseşte un transfer cu o criptare în 4096 biți.
Cu titlu de comparație, datele bancare sunt criptate în 256 de biți, pe când Simple CRM funcționează în 4096 biți.
Simple CRM foloseşte un transfer cu o criptare în 4096 biți.
Cu titlu de comparație, datele bancare sunt criptate în 256 de biți, pe când Simple CRM funcționează în 4096 biți.
Capacitatea de stocare a Simple CRM
Capacitatea de stocare a Simple CRM este de 3.000.000.000 de fișe de companii, 3.000.000.000 fișe de contacte, 3.000.000.000 de fişe de interacțiuni și 3.000.000.000 de proiecte.
În total dispuneţi de o capacitate de stocare de 4 X 5 Gigabiți, ceea ce reprezintă circa 20.000 de documente.
În total dispuneţi de o capacitate de stocare de 4 X 5 Gigabiți, ceea ce reprezintă circa 20.000 de documente.
Sincronizarea cu Office 365
Simple CRM permite dialogul cu suita Office 365 de la Microsoft. Astfel, cu Simple CRM,
puteți deschide documentele în Office 365.
Aveți posibilitatea, dacă doriți, să vizualizați calendarul Simple CRM în calendarul Outlook 365.
Din lista de Contacte sau Societate din Simple CRM puteţi să vizualizați e-mailurile corelate acestui contact ( companie ) direct în Outlook 365.
Este posibil importul în Simple CRM de VCARD pentru Outlook 365, prin utilizarea unui plugin extern (operare manuală).
Aveți posibilitatea, dacă doriți, să vizualizați calendarul Simple CRM în calendarul Outlook 365.
Din lista de Contacte sau Societate din Simple CRM puteţi să vizualizați e-mailurile corelate acestui contact ( companie ) direct în Outlook 365.
Este posibil importul în Simple CRM de VCARD pentru Outlook 365, prin utilizarea unui plugin extern (operare manuală).
Simple CRM comunică cu aplicaţiile mobile
Simple CRM poate să comunice cu tabletele şi/sau telefoane mobile.
Pentru explicaţii suplimentare, vizionați fişierul video de pe pagina: https://www.youtube.com/watch?v=ZM3vsDiDTAs&list=UUytj-Zec1kZhY9QYhLrPpWw&index=5
Pentru explicaţii suplimentare, vizionați fişierul video de pe pagina: https://www.youtube.com/watch?v=ZM3vsDiDTAs&list=UUytj-Zec1kZhY9QYhLrPpWw&index=5
Pierdea Parolei
În
caz de pierdere a parolei de conectare la Simple CRM, vă rugăm să ne contactați la adresa: suport@program-gestiune.com
şi un tehnician va reinițializa accesul la contul dvs.
Simple CRM nu este un software de contabilitate
Simple CRM nu este un software de contabilitate, este o soluţie de gestionare a relaţiei cu clienţii
Dacă optați pentru un modul complementar Simple ERP, puteți emite devize, comenzi, facturi, avize de însoţire a bunurilor, etc., apoi puteţi exporta lista de facturi în format CSV către un software de contabilitate de tip Sage, EBP, Ciel, etc.
Dacă optați pentru un modul complementar Simple ERP, puteți emite devize, comenzi, facturi, avize de însoţire a bunurilor, etc., apoi puteţi exporta lista de facturi în format CSV către un software de contabilitate de tip Sage, EBP, Ciel, etc.
Diagrama Gantt
SimpleCRM include diagrama Gantt de management, prin intermediul modulului Management de Proiect.
Modificarea contractului
Dacă doriți o modificare a contractului dvs Simple CRM, trecerea de la 1 la 5 utilizatori de exemplu, vom semna un nou contract, de la data trecerii la un alt număr de utilizatori.
Pentru a calcula costul noului contract de gestiune a relaţiei cu clienţii, vom deduce cât ați folosit din credit pentru un utilizator și soldul rămas va fi folosit pentru calculul noului contract pentru 5 utilizatori.
Pentru a calcula costul noului contract de gestiune a relaţiei cu clienţii, vom deduce cât ați folosit din credit pentru un utilizator și soldul rămas va fi folosit pentru calculul noului contract pentru 5 utilizatori.
Timpul de configurare a Simple CRM
Timpul de configurare a Simple CRM variază de la 15 minute până la 2 ore, după primirea cererii efective, în funcție de numărul de solicitări.
Cererile sunt procesate de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor) de la 10:00 la 18:00, ora Bucureștiului.
Cererile sunt procesate de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor) de la 10:00 la 18:00, ora Bucureștiului.
Simple CRM permite efectuarea de statistici
Simple CRM permite efectuarea de statistici, rapoarte, analize pentru toate aspectele unei afaceri (vânzări, aprovizionare, facturare, sport clientelă, etc.).
Aceste rapoarte pot fi generale (total vânzări, total facturi etc.) sau precise prin selecţia unuia sau mai multor utilizatori și pe perioade de timp bine determinate ( de la data X la data Y, zilnic, sămptămânal, lunar, trimestrial, anual, etc.
Puteți descoperi ușurința de utilizare a modulelor noastre de raportări prin intermediul acestui scurt videoclip: http://program-gestiune.com/program_analiza_financiara.html
Aceste rapoarte pot fi generale (total vânzări, total facturi etc.) sau precise prin selecţia unuia sau mai multor utilizatori și pe perioade de timp bine determinate ( de la data X la data Y, zilnic, sămptămânal, lunar, trimestrial, anual, etc.
Puteți descoperi ușurința de utilizare a modulelor noastre de raportări prin intermediul acestui scurt videoclip: http://program-gestiune.com/program_analiza_financiara.html
Copia contractului
O copie a contractului dumneavoastră
este disponibilă în Simple CRM -> Meniu Principal-> Admin CRM ->
Contractul dvs. SimpleCRM -> Condiții și Confidențialitate
Se pot urmări facturile în Simple ERP ?
Simple ERP permite urmărirea facturilor: emise, trimise, plăți parțiale, facturi refuzate, facturi plătite, înștiințare prin e-mail, etc ...
Un raport vă permite să vedeți, dintr-o privire, facturile deschise (adică neplătite).
Simple ERP poate trimite automat (dacă activați această opțiune) un e-mail de înștiințare pentru client atunci când termenul de plată este depășit, iar factura este neplătită (mesajul este personalizabil).
Veți vedea în raport atunci când Simple ERP a trimis această înștiințare pentru că statutul facturii trece în mod automat în: "Factură - Înștiințare prin e-mail".
Un raport vă permite să vedeți, dintr-o privire, facturile deschise (adică neplătite).
Simple ERP poate trimite automat (dacă activați această opțiune) un e-mail de înștiințare pentru client atunci când termenul de plată este depășit, iar factura este neplătită (mesajul este personalizabil).
Veți vedea în raport atunci când Simple ERP a trimis această înștiințare pentru că statutul facturii trece în mod automat în: "Factură - Înștiințare prin e-mail".
Costul asistenței şi a cursului de formare
Asistența şi formarea se suprapun de fiecare dată şi merg împreună.
Din acest motiv, costul asistenței este inclus în costul abonamentului la un curs de formare.
Pentru fomare există două opțiuni: fie vă autoformaţi cu ajutorul manualelor și înregistrărilor video prezentate pe pagina http://program-gestiune.com/demo/mobile.html, fie puteți opta pentru formare în utilizarea software-ului Simple CRM prin cursuri predate de către un consultant.
Durata cursurilor de formare este de 2 ore (120 de minute).
Distribuția unităților de formare este definită după cum urmează: 1h si 30 de minute de formare teoretică și ulterior, într-o perioada aproximativă de 2 până la 4 săptămâni, o sesiune de întrebări și răspunsuri de 30 de minute între cursanți și consultant.
Formarea propriu-zisă are loc în conferințe video prin Skype, software-ul care permite dialogul și partajarea ecranului.
Pentru rezultate maxime recomandarea noastră este ca numărul de studenți (cursanți) admiși la formare sa fie de cel mult 5.
Prețul cursului de formare este de 150 € fără TVA.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)